POLITICA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI
Prezenta procedura reglementează procesul de soluționare a sesizărilor primite de la utilizatorii finali, clienți persoane fizice sau juridice ai SOCIETĂȚII ROMANE DE HIPERTENSIUNE, care beneficiază de servicii sau produse.
Date de contact pentru primirea reclamațiilor:
Număr de telefon: 0728922921 Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 09-15, Luni-Vineri.
E-mail: contact@societate-hipertensiune.ro
Reclamația depusă corespunzător trebuie să cuprindă cel puțin informații privind:
- datele de identificare, respectiv numele și prenumele / denumirea comercială,
- Adresa de corespondență
- Număr de telefon
- Adresa de e-mail
- Descrierea problemei la care se referă sesizarea/reclamația.
Termenul maxim pentru depunerea reclamației este de 48 ore de la sesizarea acestuia, dar nu mai mult de 7 zile calendaristice de la prestarea serviciului sau a primirii produsului.
Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor: 30 de zile calendaristice
Răspunsul la reclamație va fi transmis prin e-mail.
Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul părților
Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:
- De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor;
- De a se adresa instanței judecătorești competente.
Date de contact a Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sector 1
Strada Călușei nr.7, Clădirea Edwards,etaj.5, sector 2, București 030167
Email: secretariat.sector1@anpc.ro
Telefon: 0219551